ڈپریشن کے علاج میں ’جادوئی کھمبی‘ واقعی مفید ہے، تحقیق

ڈپریشن کے علاج میں ’جادوئی کھمبی‘ واقعی مفید ہے، تحقیق
Spread the love

لندن: برطانوی طبّی ماہرین نے دریافت کیا ہے کہ نشہ آور ’جادوئی کھمبی‘ میں پایا جانے والا اہم ترین جزو ’سائیلوسائبین‘ ڈپریشن کے علاج میں موجودہ دواؤں جتنا ہی مفید اور مؤثر ہے۔

تفصیلات کے مطابق، امپیریل کالج لندن میں شدید ڈپریشن کے 59 مریضوں میں سائیلوسائبین اور ڈپریشن کی ایک مروجہ دوا ’’ایسیٹالوپرام‘‘ (لیگزاپرو) کے اثرات کا موازنہ کیا گیا۔

چھ ہفتے تک جاری رہنے والے ان تجربات میں نصف مریضوں کو معمول کے مطابق لیگزاپرو کی گولیاں کھلائی گئیں جبکہ اس پورے عرصے میں باقی کے نصف مریضوں کو سائیلوسائبین کی صرف دو خوراکیں ہی دی گئیں۔

روزانہ ایک گولی (دس ملی گرام) لیگزاپرو لینے والے مریضوں اور چھ ہفتے میں دو مرتبہ سائیلوسائبین کی خوراک لینے والے مریضوں کے ڈپریشن میں یکساں افاقہ ہوا۔

نیوانگلینڈ جرنل آف میڈیسن کے تازہ شمارے میں شائع ہونے والی رپورٹ میں سائیلوسائبین کے مفید اثرات کے بارے میں بتانے کے بعد ڈاکٹر کارہارٹ ہیرس اور ان کے ساتھیوں نے خبردار کیا ہے کہ اگرچہ ان تجربات کے نتائج بے حد امید افزاء ہیں لیکن اب بھی ڈپریشن کے علاج میں سائیلوسائیبین کی افادیت حتمی طور پر ثابت کرنے کےلیے مزید تفصیلی اور محتاط آزمائشوں کی ضرورت ہے۔

اس کے بعد ہی سائیلوسائبین کو ڈپریشن کے علاج میں باقاعدہ استعمال کروانے کا فیصلہ کیا جاسکے گا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں