بڑوں پر ہاتھ نہ ڈالنے کے باعث نیب کرپشن پر قابو پانے میں ناکام ہے، وزیراعظم

بڑوں پر ہاتھ نہ ڈالنے کے باعث نیب کرپشن پر قابو پانے میں ناکام ہے، وزیراعظم
Spread the love

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ نیب 23 سال سے کرپشن کیخلاف کام کررہا ہے، لیکن ہم اس لیے کرپشن پر قابو نہیں پا سکے کیونکہ ہم صرف چھوٹے لوگوں کو پکڑتے ہیں۔

وزیراعظم نے کراچی نیوکلیئر پاور پلانٹ یونٹ ٹو کا افتتاح کر دیا۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ پاور پلانٹ 1100 میگاواٹ بجلی پیدا کرےگا، چین کے اشتراک سےلگائے گئے پلانٹ سے نوجوانوں کو تکنیکی تربیت دینےمیں مدد ملےگی، پاک چین سفارتی تعلقات کو70سال ہوچکے، اور دونوں نے ہر مشکل وقت میں ایک دوسرےکاساتھ دیا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ چین نے بہت کم عرصےمیں غربت سمیت دیگرمسائل پرقابو پایا، ہم ان سے بہت کچھ سیکھ سکتے ہیں، لوگوں کوغربت سے نکالنا ہماری حکومت کی ترجیح ہے، ملک کیلئے کلین انرجی بہت ضروری ہے، پاکستان کوسب سےزیادہ موسمیاتی تبدیلیوں کاسامنا ہے، پاکستان کے دریاؤں میں 80 فیصد پانی گلیشئرز سے آتا ہے، گلوبل وارمنگ میں ایسےمنصوبےکسی نعمت سےکم نہیں، سی پیک گیم چینجر منصوبہ ہے، زرعی شعبے میں بھی چین سے مدد لے رہے ہیں۔
وزیراعظم نے کہا کہ ہم کرپشن کےخلاف بھی جہادلڑرہےہیں، کرپشن کاخاتمہ کیے بغیر کوئی ملک ترقی نہیں کرسکتا، جب تک طاقتورقانون کےنیچےنہیں آئےگا ترقی ممکن نہیں، چین نے کئی لوگوں کوکرپشن پر سخت سزائیں دی ہیں، نیب 23 سال سے کرپشن کیخلاف کام کررہا ہے، لیکن ہم اس لیے کرپشن پر قابو نہیں پا سکے کیونکہ ہم صرف چھوٹےلوگوں کو پکڑتے ہیں، جب کہ چین میں دیکھا گیا کہ اوپر کی کرپشن پر ہاتھ ڈالا گیا تب ملک میں کرپشن کم ہوتی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں